ΤΑ "ΟΧΙ" ΤΟΥ ΘΕΟΥ

Παρακάλεσα το Θεό να μου αφαιρέσει την αλαζονεία και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ! Μου είπε, ότι δεν αφαιρούν την αλαζονεία, αλλά την απαρνούνται! Παρακάλεσα το Θεό να θεραπεύσει την κατάκοιτη κόρη μου Και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ! Η ψυχή της είναι σώα και το σώμα έτσι κι αλλιώς θα πεθάνει! Παρακάλεσα το Θεό να μου χαρίσει την υπομονή και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ! Μου είπε, ότι η υπομονή έρχεται μετά την δοκιμασία, δεν χαρίζεται, αλλά κατακτείται।Παρακάλεσα το Θεό να μου χαρίσει την ευτυχία και ο Θεός μου είπε- ΟΧΙ! Μου είπε, ότι μου δίνει την ευλογία Του και αν θα γίνω ευτυχής η όχι- εξαρτάται μόνο από μένα! Παρακάλεσα το Θεό να με προφυλάξει από τον πόνο και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ! Μου είπε, πως τα βάσανα απομακρύνουν τον άνθρωπο από τις έννοιες αυτού του κόσμου και τον οδηγούν σ' Αυτόν! Παρακάλεσα το Θεό να μεγαλώσει το πνεύμα μου και ο Θεός μου είπε, ΟΧΙ! Μου είπε, πως το πνεύμα οφείλει να μεγαλώσει μόνο του. Παρακάλεσα το Θεό να αγαπώ τους άλλους, όπως Αυτός αγαπάει εμένα .Επιτέλους κατάλαβες τι πρέπει να ζητάς, μου είπε ο Θεός.Εγώ ζήτησα δύναμη και ο Θεός μου έστειλε δοκιμασίας για να με ατσαλώσει .Εγώ ζήτησα σοφία και ο Θεός μου έστειλε προβλήματα, για να σπάω το κεφάλι μου να τα λύσω .Εγώ ζήτησα ανδρεία και ο Θεός μου έστειλε κινδύνους. Εγώ ζήτησα αγάπη και ο Θεός μου έστειλε δυστυχισμένους για να μπορώ να τους βοηθώ. Εγώ ζήτησα αγαθά και ο Θεός μου έστειλε δυνατότητες. Δεν πήρα τίποτε απ' αυτά που ζήτησα, αλλά πήρα αυτά που είχα ανάγκη!!!


(αγνώστου)

9 σχόλια:

Γιάννης Παππάς είπε...

Oταν ο άνθρωπος γεννιέται ένα μικρό κομμάτι του θεού κατοικεί μέσα του και του δίνει ζωή
αυτό τον καθοδηγεί μέχρι που ό άνθρωπος επηρεασμένος από τον έξω κόσμο
ανοίγει την πόρτα στον πονηρό.
Ο θεός σεβόμενος την ελευθερία μας το δέχεται και μειώνει την παρουσία του μέσα μας γιατί εμείς το θελήσαμε
τότε αρχίζουν όλα τα προβλήματα και ο άνθρωπος αναρωτιέται γιατί?
για να ξαναέρθει η ισορροπία πρέπει να μάθουμε να κάνουμε χώρο για τον θεό στην ψυχή μας
Αυτό θα το καταφέρουμε με διάβασμα προσευχή κύρηγμα και ευχαριστία
ο θεός βλέπει τα προβλήματα μας
από μάς εξαρτάτε αν θα τα λύσει.

καλό Πάσχα να έχουμε

ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ είπε...

Πολύ εύστοχο και ψυχωφελές το σχόλιο σου αγαπητέ μου..
Ο Θεός να μας δίνει δύναμη και Καλή Ανάσταση να έχουμε!

hamomilaki ♀ είπε...

Καλή Ανάσταση ΚΑΙ στις καρδιές μας :)

Ι χ ν η λ ά τ η ς είπε...

Ευχόμεθα ολοψύχως, Καλή Ανάσταση ολοσώματο να έχετε, εσείς προσωπικώς και η οικογένεια σας.

ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΜΙΛΑΚΙ..

ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ -ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ,ΙΧΝΗΛΑΤΗ..

Matziris Kostas - δάσκαλος είπε...

Ερχόμενος κι εγώ ως αναγνώστης στο ενδιαφέρον ιστολόγιό σου, σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και τα όσα αναπτύσσεις στην παρούσα ανάρτηση να τα κερδίσεις με όσον το δυνατόν λιγότερο πόνο!Άλλωστε πάντα ο άνθρωπος κρίνει κοσμικά και θέλει πολύ χρόνο , σκέψη , πίστη και προσευχή για να φτάσουμε σε ένα επίπεδο , όπου θα νιώθουμε ωραία και δεν θα γκρινιάζουμε συνεχώς και θα λαμβάνουμε τα αληθινά μηνύματα της ζωής!!!

VASILIKI είπε...

Άρχισε την ημέρα σου με αγάπη.
Ζήσε την ημέρα σου με αγάπη.
Τέλειωσε την ημέρα σου με αγάπη.
Αυτός είναι ο δρόμος που οδηγεί στο Θεό!
Δεν υπάρχει τίποτε ανώτερο από την Αγάπη.

Καλή συνέχεια σε όλα!!!

donandre5ath.blogspot.com είπε...

φωτεινή-ελπίδα και μένα μου την δίνουν τά όχι!λές νάμαι θεός και..ζω σαν ανθρωπος;
ωραία μουσική.