"Όσοι έχουν παράθυρο προς τον ουρανό, βλέπουν κάθε μέρα και μια διαφορετική αυγή"


Ανωνύμου

6 σχόλια:

spiritual shine είπε...

"Όσοι έχουν παράθυρο προς τον ουρανό, βλέπουν κάθε μέρα και μια διαφορετική αυγή"
Φωτεινή, με αυτό,άγγιξες την ψυχή μου,νάξερες πόσο με εκφράζει αυτό.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Χαίρομαι που σε άγγιξε αυτό, όπως άγγιξε και εμένα και πιστεύω κάθε πιστό άνθρωπο..
Καλή σου μέρα!

Διαβάτης είπε...

Είναι μοναδικό κοπέλα μου , αυτό που μας λες!
Να είσαι πάντα καλά , και να πορεύεσαι με ελπίδα και αισιοδοξία στη ζωή !
Χάρηκα για την διαδικτυακή μας συνάντηση.

Αργυρούλα

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Και συ Διαβάτη να είσαι καλά πάντα!

ANAZHTHΣH είπε...

Μόνο έτσι πλαταίνουν οι ορίζοντές μας.Καλή συνέχεια φίλη μου.

VASILIKI είπε...

Πολύ σοφό και αληθινό αυτό Φωτεινή μου Ελπίδα.

Καλή εβδομάδα σου εύχομαι,
με αγάπη πάντα.