Τις προάλλες δέχτηκα από την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ
http://www.trueseeker-vasiliki.blogspot/ το πρώτο μου βραβείο φαντασίας ,που πολύ με συγκίνησε.
Την ευχαριστώ θερμά για την απονομή αυτού του βραβείου..

Οι κανόνες της βράβευσης είναι οι εξής:

1.Δεχτείτε αυτό το βραβείο, αναρτήστε το στο blog σας μαζί με το όνομα του ατόμου που σας βράβευσε και το λινκ στο blog.
2. Απονείμετε το βραβείο αυτό σε άλλα 5 μπλογκς.
Και έτσι και εγώ με την σειρά μου απονέμω το παραπάνω βραβείο:
1. Στην φίλη Εκπαιδευτικό που μας εκπλήσσει με τις ωραίες Δημιουργίες της
http://www.atwinklestar.blogspot.com/ με το μπλοκ της Arts and Crafts.
2. Tην Ρούλα , με τις φανταστικές της κατασκευές, που συχνά με ταξιδεύουν..
3. Στην Κατερίνα με τις επίσης πολύ ωραίες χειροτεχνίες της ..
www.handmadebykaterina.blogspot.com
4. Στην ποιήτρια Εύη Καφούρου http://www.evikaf6.blogspot.com/
5. Στην Ευαγγελία με τις Καλλιτεχνικές Δημιουργίες της.. http://www.all-about-arts-gr.blogspot.com/
Aπλά θα ήθελα να πω, η επιλογή των 5 αυτών μπλογκ ήταν δύσκολη, αλλά τελικά τα κατάφερα..!
Καλή συνέχεια σας εύχομαι..

7 σχόλια:

Εvita Kafe είπε...

σε ευχαριστώ πολύ! με τιμάτε πολύ! συχνα με βραβεύετε τελευταία! ευχομαι πάντα να είστε καλά όλοι οι φίλοι και πάντα να σας έχω δίπλα μου να με στηρίζετε τόσο.
μπορεί να είστε από τα μπλοκ, αλλα είστε αληθινοί!
σε ευχαριστώ ξανά φωτεινή μου ελπίδα!

ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ είπε...

Να είσαι καλά καλή μου φίλη Εύη..
Πάντα άξια! Και πάντα δημιουργική!

ΡΟΥΛΑ είπε...

Σε ευχαριστω πολυ πολυ για το βραβειο που μου εδωσες!

Καλη σου μέρα.. σε πρόσθεσα και στα blog των φίλων μου..

Phivos Nicolaides είπε...

Συγχαρητήρια σε όλους και σε όλες για τη διάκριση!

Nemecis είπε...

Φωτεινή μου σε ευχαριστώ πολύ...
Είναι πολύ μεγάλη χαρά και τιμή για μένα κάθε βραβείο.

ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ είπε...

Το άξιζες Ρούλα..
Φτιάχνεις πολύ όμορφα πράγματα με τα χεράκια σου και σε χαίρομαι πολύ!
Τιμή μου, που με προσέθεσες στα μπλογκ των φίλων σου..
Καλή συνέχεια να έχεις..

ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΠΙΔΑ είπε...

Καλή μου Ευαγγελία, να είσαι καλά και να χαίρεσαι πολλά βραβεία στην ζωή σου!
Το αξίζεις!